Новини Відкрита реклама: чи вона допомагає гравцеві при виборі платформи?

Відкрита реклама: чи вона допомагає гравцеві при виборі платформи?

Вітчизняне онлайн-казино Космолот вважає, що завдяки появі сучасних інноваційних інструментів у гемблінг-операторів з’явилася можливість транслювати гравцям правила відповідальної гри. Наприклад, з допомогою реклами.

З початку легалізації легальні ігрові компанії вже навіть підписали Меморандум про рекламу лотерей та азартних ігор, де містяться чіткі правила рекламних кампаній. Для гемблінг-операторів реалізовувати цю стратегію неважко. Тим більше, що таким чином оператори ігрового ринку можуть транслювати правила сучасних стандартів азарту, демонструвати власний відповідальний підхід та забезпечувати гравців сучасними розвагами без шкоди для себе.

Окрім чіткого дотримання норм закону та принципів підписаного Меморандуму, онлайн-казино Космолот додало у свої рекламні кампанії розважальний, волонтерський контент, а також ролики про власні благодійні івент-проекти на підтримку ЗСУ. Після реалізації цієї стратегії оператор відзначив суттєве зростання попиту та довіри своїх користувачів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *